Известие

Collapse
No announcement yet.

Втвърдяване на волана

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Не бях поглеждал темата сори.Проблема е оправен накрая се оказа, че рейката не е пукната а семерингите са износени и трябваше да се разглобява цялата рейка за да се сменят а вече си бях купил друга и я сменихме.И 1-вата помпа която купих замина на кино и купих 2-ра която се оказа сполучлива поне за сега.Но няма как 2-ра ръка няма кой да ти гарантира.Проблема е оправен и беше в помпата а не в рейката.

    П.С. Случи се нещо мн странно като ги смениха на другия ден пътувах за Варна и вечерта там ми прокапа много.Вечерта беше на максимум хидравличното масло а на сутринта беше на минимум отново долях до максимум и докато се върна спря да тече и от тогава не е загубило и капка... луда работа.Но вече е без значение за сега е супер всичко

    Comment


    • #47
      Съвсем нормално е!
      Просто са се наместили семерингите от налягането.
      Често при смяна, ако не се внимава, не са си на място и може не само да прокапе, а направо да протече рейката.
      Много често се получава при въртене на волана, без да работи мотора. Поради липса на налягане се получава разреждане в цилиндъра на рейката и семерингата излиза от леглото си. При доливане и палене на мотора, налягането я връща на мястото и!
      Това е!
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #48
        Някои знае ли как се сменя помпата, че мисля моята да си я сменя сам. Какво трябва да се махне за да се достигне до нея ?
        Last edited by spe4elist; d.m.y г., 18:00.
        Алфа 156 1.9 JTD

        Comment


        • #49
          теч на хидравлична течност (156 1,9 jtd)

          Известно време след челен сблъсък ми се появи проблем.
          При въртене на волана нещо скърцаше, проверих казанчето за хидравличната течност беше празно. За какво служат 2 метални тръби минаващи отпред до радиатора долу, понеже са ми изкривени и забелязах, че са изцапани с масло. Какво хидравлично масло да долея.


          Благодаря предварително !!!

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от never_02 Покажи съобщение
            Известно време след челен сблъсък ми се появи проблем.
            При въртене на волана нещо скърцаше, проверих казанчето за хидравличната течност беше празно. За какво служат 2 метални тръби минаващи отпред до радиатора долу, понеже са ми изкривени и забелязах, че са изцапани с масло. Какво хидравлично масло да долея.


            Благодаря предварително !!!
            Тръбите служат за охлаждане на маслото. Ако са омаслени, най-вероятно оттам е изтекло. Долива се АТФ (масло за автоматични скоростни кутии) клас Dexron II. Все пак първо си оправи теча
            166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
            ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от never_02 Покажи съобщение
              Известно време след челен сблъсък ми се появи проблем.
              При въртене на волана нещо скърцаше, проверих казанчето за хидравличната течност беше празно. За какво служат 2 метални тръби минаващи отпред до радиатора долу, понеже са ми изкривени и забелязах, че са изцапани с масло. Какво хидравлично масло да долея.


              Благодаря предварително !!!
              Agip ATF II D или Tutela GI/A или аналози от тоя род - червено е.
              Ако губиш масло няма смисъл да доливаш, ако има теч от тия тръби ще го изхвърли за няколко минути отново.
              sigpic
              Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
              Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

              Comment


              • #52
                Колега защо взимаш рейка втора ръка, като вече я имаш такава? Виждам, че си димитровград близо си до Пловдив ми е мисълта тук ги правят рейките да си направил твоята вместо да взимаш нещо, което вече го имаш?Все пак решението си е твое
                Алфа Ромео 156 1.9 JTD

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от GurgaPiti4 Покажи съобщение
                  Колега защо взимаш рейка втора ръка, като вече я имаш такава? Виждам, че си димитровград близо си до Пловдив ми е мисълта тук ги правят рейките да си направил твоята вместо да взимаш нещо, което вече го имаш?Все пак решението си е твое
                  Е па що чак в Пловдив? Сносни стругари немате ли си

                  Аз да ползвам темата на колегата, ако няма нищо против. Как се сменя маслото на хидравличната рейка? Само то си остана несменено.
                  Алфа 156 1,8ТС 1998г

                  Comment


                  • #54
                    Аз слагах Трактран 9. масло за високонатоварени хидромотори.
                    Накрая, по погрешка открих, че е по-добре с МХЛ-46, 32 или 64
                    Който не вярва, да опита!
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • #55
                      За 32-ката сигурен ли си......че имам под ръка няколко тона(без майтап).
                      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                        За 32-ката сигурен ли си......че имам под ръка няколко тона(без майтап).
                        Абсолютно!
                        Ако не вярваш, питай Пинко!
                        Той поне видя с какво си карам Катъра!
                        Тубичката с масло, дето ми я даде и долях от нея на Юндола си е още до половина! От тогава не съм му доливал.
                        Важното е да източиш предишното масло, защото е много агресивно химически.
                        А като имаш няколко тубички, не е зле да прежалиш една и да промиеш системата
                        тя побира под един литър.
                        Last edited by mordohy; d.m.y г., 22:35.
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                          За 32-ката сигурен ли си......че имам под ръка няколко тона(без майтап).
                          Не виждам защо да не става. Бая съм се занимавал с хидравлични системи и смятам, че МХЛ 32 е много добро масло.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            Не виждам защо да не става. Бая съм се занимавал с хидравлични системи и смятам, че МХЛ 32 е много добро масло.
                            Най после един дет да мисли с главта си и с това дето е учил!
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                              Не виждам защо да не става. Бая съм се занимавал с хидравлични системи и смятам, че МХЛ 32 е много добро масло.
                              Аз не казвам,че не е хубаво маслото....просто ми беше любопитно,дали на автомобила ще му е арно.
                              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                                Аз не казвам,че не е хубаво маслото....просто ми беше любопитно,дали на автомобила ще му е арно.
                                Много!
                                Маслото е типично хидравлично! Като се поопържи и става за трансформатори.
                                Не се пени лесно, маже задоволително и слабо се влияе от температурата. Освен това не старее с времето.
                                Има и недостаъци, но те не се консумират по време на работа в хидравлична рейка на автомобил.
                                останалото са глупости!
                                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                                Comment

                                Working...
                                X